darvish

آهنگ مسعود درویش به نام عطر خاص با و کیفیت ۳۲۰ آهنگ ترانه سرا: مهرزاد خانی / اهنگ ساز و تنظیم کننده: سالار مقدم
new song by masoud darvish atre kh
darvish-%e2%80%93-ghasam-420x420.jpg" alt=" آهنگ مسعود درویش به نام عطر خاص" data-mce-src="http://www.melodyfars.ir/wp-content/uploads/2015/11/masoud-darvish-–-ghasam-420x420.jpg" height="450" width="450">
ادامه مطلب
آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود
new song by kian darvish called gharar nabooddarvish-ghararnabood-melodian.jpg" alt="کیان درویش - قرار نبود" width="480" height="480" style="border: 0px; padding: 0px; margin: 5px auto; transition: all 0.3s ease-out; max-width: 100%; height: auto; border-radius: 7px;" /> آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود new  kian darvish – gharar nabood آهنگ قرار نبود کیان درویش با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ همراه با متن آهنگ قرار نبودخواننده: کیان درویش new   new kian darvish  new kian darvish gharar nabood  new song new song by kian darvish called gharar nabood  new song kian darvish gharar nabood gharar naboodgharar nabood by kian darvish gharar nabood new song by kian darvish gharar nabood new song kian darvish kian darvish kian darvish gharar nabood آهنگ آهنگ جدید  128 کیان درویش به نام قرار نبود  320 کیان درویش به نام قرار نبود  آهنگ  آهنگ kian darvish  آهنگ جدید  آهنگ جدید kian darvish  آهنگ جدید kian darvish به نام gharar nabood  آهنگ جدید ایرانی  آهنگ جدید کیان درویش  آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود  آهنگ جدید کیان درویش قرار نبود  آهنگ قرار نبود  آهنگ قرار نبود کیان درویش  آهنگ کیان درویش  آهنگ کیان درویش به نام قرار نبود  آهنگ کیان درویش قرار نبود  تیتراژ  تیتراژ سریال  تیتراژ سریال شهرزاد قرار نبود قرار نبود آهنگ کیان درویش کد پیشواز آهنگ های کیان درویش کد وبلاگ کیان درویش به نام قرار نبود کیان درویش متن آهنگ قرار نبود متن آهنگ قرار نبود کیان درویش آهنگ جدید کیان درویش بنام قرار نبود - تهران موزیک/ -آهنگ-جدید-کیان-درویش-بنام-قرا...  آهنگ جدید کیان درویش بنام قرار نبود, new kian darvish - gharar nabood,کیان درویش قرار نبود, آهنگ جدید کیان درویش. آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود با کیفیت بالا + پخش آنلاین/gharar-nabood-2/ 6 hours ago - قرار نبود آهنگ جدید کیان درویش new  by kian darvish called gharar nabood  آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود ... آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود - آهنگستان_ -آهنگ-جدید-کیان-درویش-نام-قرار.... 6 hours ago -  آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود با کیفیت عالی 320 و 128 بهمراه پخش آنلاین آهنگ قرار نبود از کیان درویش. آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود - نیو آهنگ , آهنگ جدید ... ›  آهنگ 6 hours ago -  آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود new kian darvish called gharar nabood  آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار ... آهنگ کیان درویش به نام قرار نبود/ -آهنگ-کیان-درویش-به-نام-قرار-نبود/ 2 hours ago -  آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود,آهنگ جدید کیان درویش قرار نبود,  new  bykian darvish called gharar nabood. آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود/ -آهنگ-جدید-کیان-درویش-به-نام-قرار/  آهنگ جدید کیان درویش به نام قرار نبود  با دو کیفیت 128 و 320  new  by kian darvish gharar nabood. 
آهنگ مسعود درویش به نام دختر بندر new song by masoud darvish e bandar
ترانه سرا: هما میرافشار / اهنگ ساز و تنظیم کننده: عارف شکوری darvish- e-bandar-450-x-450.jpg" alt=" آهنگ مسعود درویش به نام دختر بندر" height="450" width="450"> ادامه مطلب
فریدونشهر تنها شهری در ایران که 400 سال است در آن قتل اتفاق نیفتاده
وبلاگ > درویش، محمد - چند نفر از ما می دانیم که شهری در ایران وجود دارد که مردمانش تاکنون دستکم در طول 400  سال گذشته، تیغ بر روی هم نکشیده و حاضر به قتل هیچیک از همنوعان همشهری خود نشده اند؟ چگونه است که در فریدون شهر اصفهان، مردمان هموطن ما یاد گرفته اند که کینه هاشان را روی یخ بنویسند؟ چرا نباید سلوک این مردم دوست داشتنی را در پهنه ی گیتی معرفی و تکثیر کنیم ...                                                                                                                                           darvish.jpg" complete="true" />                                                                        
هفته گذشته به بام ایران رفته بودم ... نه! اشتباه نکنید؛ بام ایران نه سمیرم است، نه بروجن، نه شهرکرد و نه بیجار. بلکه فریدون شهر با 2530 متر ارتفاع از سطح دریا در جوار شاهان کوه، رفیع ترین س تگاه ایران است. س تگاهی که بیش از 400  سال است که در آن 5 قوم ترک، لر، فارس، ارمنی و گرجی در کنار هم می زیند و شگفتا که تاکنون هیچ گزارش قتلی از این منطقه به ثبت نرسیده است! راز ماندگاری آرامش و دوام لبخند و پراکنش مهر در میان مردمان نیک ش این دیار چیست؟                                                                                          لطفاً اندکی در باره ی ویژگی های فریدون شهر و مردمان دوست داشتنی اش در باختر استان اصفهان بیشتر بی شید. زیرا به زودی می خواهم شما را از راز بزرگی آگاه کنم.
لینک مطلب: http://www.khabaronline.ir/detail/361901/weblog/darvish

darvish.jpg" />
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبر فوری، در پی حادثه شب گذشته خیابان پاسداران تهران و درگیری دراویش گنابادی با نیروی انتظامی بسیاری از خود پرسیدند که دراویش چه اعتقادی دارند و تفاوت اعتقاد آنها با شیعیان چیست؟سابقه ایجاد فرقه دراویش به قرن هشتم بر میگردد.
ادامه خبر
darvish.jpg">
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبر فوری، در پی حادثه شب گذشته خیابان پاسداران تهران و درگیری دراویش گنابادی با نیروی انتظامی بسیاری از خود پرسیدند که دراویش چه اعتقادی دارند و تفاوت اعتقاد آنها با شیعیان چیست؟سابقه ایجاد فرقه دراویش به قرن هشتم بر میگردد.
ادامه خبر
آهنگ جدید مسعود درویش بنام ساقی با کیفیت اورجینال new  by masoud darvish | saghi آهنگ جدید مسعود درویش بنام ساقیmasoud darvish , saghi ,  آهنگ جدید مسعود درویش ,  آهنگ ساقی از مسعود درویش ,  آهنگ ساقی مسعود درویش ,  آهنگ مسعود درویش ساقی ,  آهنگهای مسعود درویش , ساقی , متن آهنگ ساقی از مسعود درویش , مسعود درویش
darvish.com/i/wp-content/uploads/214-300x257.jpg" alt="گفتگویم با شش و هفت در همشهری" width="300" height="257" /> پنج شنبه ی گذشته – 25 دی 1393- گفتگوی مفصلم با حمیدرضا محمدی در صفحه 13 از ویژه نامه همشهری با عنوان: شش و هفت، منتشر شد. در این گفتگو، یادی از پدربزرگ دوست داشتنی ام که او را «باباگله» خطاب می ، مرد عزیزی که سبب شد به طبیعت سرزمینم دقت کرده و با یاخته یاخته ی وجودم آن را لمس کنم. روزگار کارورزی های داوطلبانه و مشتاقانه ام در مزرعه ی حسین آباد سلفچگان هرگز از خاطرم محو نخواهد؛ روزهایی که برای نخستین بار دریافتم: وقتی آن موتو مپ بزرگ و پر سرو صدا در روستای حسین آباد به کار افتاد تا شیره ی زمین را در بالادست کاریز مزرعه ی باباگله بمکد، آرام آرام قنات دوست داشتنی پدربزرگ خشک شد و آه از نهادم برآمد ... darvish.com/i/wp-content/uploads/darvish-hamshahri 3x300.jpg" alt="بر روی تصویر کلیک کنید" width="183" height="300" /> بگذریم ... در این گفتگو کوشیدم تا ضمن اشاره به شرایطی که سبب شد به فعالیت های محیط زیستی گرایش پیدا کنم، از مهم ترین امیدها و آرمان هایم سخن گویم ...
اینکه چرا به سراغ مدارس جامع محیط زیستی رفتم و سهم اروند در این میان چه بود؟!
اینکه چرا اگر بتوان حال مردم سرزمینم را خوب کرد، آنگاه حال مواهب طبیعی گیاهی و جانوری اش هم خوب خواهد شد!
اینکه چرا با منطق سرنیزه و چکمه در مواجهه با پدیده ی شکار مخالفم؟
اینکه ارزش آب در بحران آب چه نقشی دارد؟
اینکه چرا نمایندگانی در صحن بهارستان داریم که خواهان انحلال سازمان متولی طبیعت ایران هستند؟
اینکه چرا هم بیابان ز خطرناک است و هم بیابان زایی؟! darvish.com/i/wp-content/uploads/232-170x300.jpg" alt="ادامه مصاحبه ام." width="170" height="300" /> و اینکه چرا مردمی که نوشخند طبیعت را درک کرده اند؛ هرگز بر روی هم تیغ برنمی کشند. درج نظر
آهنگ جدید مسعود درویش بنام ساقی با کیفیت اورجینال new by masoud darvish | saghi آهنگ جدید مسعود درویش بنام ساقی masoud darvish , saghi , آهنگ جدید مسعود درویش , آهنگ ساقی از مسعود درویش , آهنگ ساقی مسعود درویش , آهنگ مسعود درویش ساقی , آهنگهای مسعود درویش , ساقی , متن آهنگ ساقی از مسعود درویش , مسعود درویش
سخنرانی مجازی بین الملل به زبان انگلیسی در 23 جولای در برنامه مشترک آموزشی انجمن بین المللی تله مدیسینisfteh و انجمن بین المللی پرستاری ( گروه تله نرسینگ)icn telenursing network در زمینه موضوع" سیستم های تصمیم یار در تله نرسینگ " the isfteh telenursing working group and the icn telenursing network sponsored a virtual education session on wednesday, 23 july 2014.title: "a description of the types of clinical decision support systems for telenursing and telehealth" given by asieh darvish از طریق لینک زیر می توانید محتوای سخنرانی را رویت نمایید. ابتدا نام خود و ادرس ایمیل تان را وارد کنید http://www.icn.ch/networks/telenursing-conference-presentations /
درویش رنجبرdarvish-ranjbar.gif" complete="true" /> برنامه پرگار تلویزیون چهارشنبه سی و یکم تیر ماه با حضور چهار مهمان به بحث پیرامون دستگاه امنیتی رژیم پیشین موسوم به ساواک اختصاص دارد. در این برنامه دو تن از زندانیان گروههای چپ در نظام گذشته، آقایان سعید شاهسوندی و مصطفی مدنی، رو در رو با رئیس اداره سوم ساواک، آقای احمد فراستی، قرار دارند و تاریخ نگار حوادث امنیتی آن دوره، آقای عرفان قانعی فرد، به عنوان مورخ مشارکت دارد. آقای فراستی در جایگاه مسئول اجرای وظایف اداره سوم ساواک اظهار می دارد که این دستگاه امنیتی مطابق مصوبه سال ۱۳۱۰ یت داشت با نفوذ کمونیزم در ایران مبارزه کند و به همین صورتی که امروز تشکیل حزب نازی ها در آلمان غیر قانونی است فعالیت های گروه های چپ نیز در ایران مغایر قانون تعریف شده بود.
تقدیم به مردی که همواره در ذهن دوستداران طبیعت ایران جاری است ... 89 سال از آن روز می گذرد؛ روزی که شهر خاطره انگیز شیراز، صاحب فرزندی شد که خود نگین فیروزگون خاطرات محیط زیست ایران است.
از اسکندر فیروز می گویم، مردی که بی نیاز از القاب و شجره ی خانوادگی و طبقه ی اجتماعی و مناصب حکومتی است. انسان شریفی که یکان یکان از روزهای زندگیش به عشق زندگی، ایران و طبیعت گذشت.
darvish.com/desert/wp-content/uploads/518-300x225.jpg" alt="اسکندر فیروز - یکم مرداد 1394 - کلاک کرج" width="300" height="225" /> و البته ایرانش به توان دو بود! زیرا او نه فقط عاشق خاک پاک ایران بود که مادر فرزندانش هم ایران بود؛ زنی دمند، صبور و عاشق که آرزوی هر مردی است تا به واسطه ی برخورداری از چنین همسری در کنارش، بتواند ردپای ژرف تری از خود در دنیای آدم زمینی ها باقی گذارد ...
امروز، روز تولد اوست؛ بنیانگذار سازمان حفاظت محیط زیست؛ بنیانگذار نخستین و مهم ترین کنوانسیون جهانی محیط زیستی در ایران – کنوانسیون 1349 در رامسر - و الهام بخش شه ی توسعه پایدار در کنفرانس 1972 سران جهان در استکهلم سوئد. نویسنده ی 9 کتاب وزین در حوزه محیط زیست ایران و جهان. مردی که دو دانشمند بنام دنیا، یعنی پروفسور فرد هرینگتون و درک اسکات با افتخار از او خواستند تا مقدمه ای بر کتاب های شان بنویسد. darvish.com/desert/wp-content/uploads/129-177x300.jpg" alt="با ایران علاء؛ همسرش" width="177" height="300" /> فیروز، 48 سال پیش تفنگ شکاری اش را برای همیشه با دوربین عکاسی مبادله کرد و پنج سال پس از آن تاریخ، در مقام قائم مقام دبیرکل اجلاس استکهلم، بسیار کوشید تا پنج ژوئن، به عنوان روز جهانی محیط زیست نامگذاری شود.
اصلاً ی چه می داند! شاید عشق بی حد و حصرش به طبیعت و به ویژه به حافظان طبیعت، محیط بانان شجاع و سلحشور وطن، سبب شده تا روز جهانی محیط بان هم بر روز میلادش نشسته و 31 جولای را نه فقط در ایران که در جهان هم گرامی دارند. آیا نباید خاطره ی این روز را همه ی 78 میلیون ایرانی بتوانند در تقویم های فارسی رهگیری کنند؟ آیا این آرزو، درخواست بزرگی است؟ darvish.com/desert/wp-content/uploads/229-300x195.jpg" alt="فیروز؛ امید جوانان دوستدار محیط زیست در ایران ..." width="300" height="195" /> با این وجود، بزرگی اسکندر فیروز برای اینها نیست! اسکندر بزرگ است، چون در بزنگاهی که می توانست جامه ی عافیت برتن کرده و مثل خیلی ها که به این مملکت پشت کرده و رفتند، برود ... اما او نرفت، باقی ماند و هزینه اش را هم با شجاعت پرداخت کرد تا نامش در کنار بزرگان وطن تا همیشه تاریخ جاودان بماند و همچنان جوانان فراوانی با عشق به او و دانش ارزشمندش، بکوشند تا امانت فیروز را – طبیعت ایران را - به آیندگان برسانند و تا آنجا که نفس و درایت دارند، از زخم هایش بکاهند و بر توان تاب آوری این آب و خاک مقدس بیافزایند. darvish.com/desert/wp-content/uploads/320-300x232.jpg" alt="دوستش دارم این مرد بزرگ و دوست داشتنی را ..." width="300" height="232" /> می ماند یک درود ... درودی هزار ساله از یک ایرانی آزاده به فرزند برومندش؛ وقار جامعه ی امروز ایران
درودی از فردوسی به فیروز ... ز یزدان و از ما بر آن درود
که تارش د باشد و داد پود
 

اگر می دانستی درویش چقدر بی نانی و بی پازری کشیده نمی پرسیدی
می گویند پادشاه کشوری مرد . مردم آن کشور به رسم همیشه شاهینی را به پرواز درآورند تا شاهین بر روی دوش هر می نشست او را پادشاه می د. بزرگ پادشاه روی سکوی بلندی ایستاد و شاهینی که برای همین کار تربیت شده بود. را بر دست گرفت او که دلش می خواست پادشاه شود دستی از روی نوازش بر سر شاهین کشید و شاهین را پرواز داد . شاهین بعد از چند بار چرخیدن روی دوش مرد فقیری نشست .
 
همه مردم دور او جمع شدند و پادشاهی او را تبریک گفتند . درویش فقیر که باور نمی کرد شاه شده باشد ، در پوست خود نمی گنجید . او لباسی گران قیمت پوشید و ان را دور خود جمع کرد و دستور داد همه انبارها را خالی کنند . بعد از آن شاه جدید دستور داد « همه ی نانواها و کفاش های کشور باید شب و روز کار کنند و صبح تا شب نان بپزند و کفش بدوزند » آنها شب و روز نان پختند و کفش دوختند به دستور شاه جدید ، نان ها را خشک می د و کفشها را جفت جفت کنار می گذاشتند روزی بزرگ به دیدن پادشاه رفت و گفت : قربانت گردم ، تمام انبارها پر از کفش و نان شده است اگر شما قصد جنگ با تمام دنیا را هم داشته باشید ، به اندازه ی کافی کفش داریم که به لشگریانمان بدهیم و نان داریم که آذوقه ی آنها باشد .
 
شاه جدید گفت : من همان درویش فقیرم . من با ی سر جنگ ندارم اگر می دانستی که فقیران چقدر از بی کفشی و گرسنگی رنج می کشند . از من نمی پرسیدی که با این همه کفش و نان چه کنیم . بروید آنها را میان تهیدستان تقسیم کنید . از آن به بعد درباره ی ی که مدت ها آرزوی داشتن چیزی را داشته است و پس از رسیدن به آرزویش باز حرص می زند می گویند:

اگر می دانستی درویش چقدر بی نانی و بی پارزی کشیده ، نمی پرسیدی

منبع:nonahal.org
workshop announcement(pdf file)
we are pleased to announce that a workshop on “clinical decision support system in healthcare settings” will be held on feb 18, 2014, by international affairs office. the speaker of the workshop will be the it instructor and the international students.
the target audience is the international students as well as interested faculty members and students. the registration deadline is feb 15, 2014. in order to register, please go to the international affairs in person or call mrs. masomi at 61054120. the first 30 registrants are prioritized for admission to the workshop. the workshop presentation is in english and participants will be given certificates of attendance.
about clinical decision support system
clinical decision support system (cdss) seem to be a topic for conference presentations and discussion lists these days.
cdss is the technology designed to improve outcomes and patient safety, and suggested that reduce reliance on memory and decrease errors. decision support systems are essential for effective integration of knowledge tools into clinical practice. healthcare professionals and nurses need to share ways to determine cdss effectiveness, and disseminate related information to clinicians and healthcare customers. if these tools are not well integrated into clinical workflow, clinicians discuss the use of them and may disagree and ignore recommendations. this workshop will give basic information about implementation of cdss in healthcare settings.
workshop title: decision support system in healthcare settings
lecturers: asieh darvish, addiss adera gebru, and fuh b. suh
location: school of nursing and midwifery, shoray2 , attendance capacity : 30 people
related news news
مجموعه: دنیای ضرب المثل
 
اگر می دانستی درویش چقدر بی نانی و بی پازری کشیده نمی پرسیدی
ریشه ضرب المثل های فارسی
 
می گویند پادشاه کشوری مرد . مردم آن کشور به رسم همیشه شاهینی را به پرواز درآورند تا شاهین بر روی دوش هر می نشست او را پادشاه می د. بزرگ پادشاه روی سکوی بلندی ایستاد و شاهینی که برای همین کار تربیت شده بود. را بر دست گرفت او که دلش می خواست پادشاه شود دستی از روی نوازش بر سر شاهین کشید و شاهین را پرواز داد . شاهین بعد از چند بار چرخیدن روی دوش مرد فقیری نشست .
 
همه مردم دور او جمع شدند و پادشاهی او را تبریک گفتند . درویش فقیر که باور نمی کرد شاه شده باشد ، در پوست خود نمی گنجید . او لباسی گران قیمت پوشید و ان را دور خود جمع کرد و دستور داد همه انبارها را خالی کنند . بعد از آن شاه جدید دستور داد « همه ی نانواها و کفاش های کشور باید شب و روز کار کنند و صبح تا شب نان بپزند و کفش بدوزند » آنها شب و روز نان پختند و کفش دوختند به دستور شاه جدید ، نان ها را خشک می د و کفشها را جفت جفت کنار می گذاشتند روزی بزرگ به دیدن پادشاه رفت و گفت : قربانت گردم ، تمام انبارها پر از کفش و نان شده است اگر شما قصد جنگ با تمام دنیا را هم داشته باشید ، به اندازه ی کافی کفش داریم که به لشگریانمان بدهیم و نان داریم که آذوقه ی آنها باشد .
 
شاه جدید گفت : من همان درویش فقیرم . من با ی سر جنگ ندارم اگر می دانستی که فقیران چقدر از بی کفشی و گرسنگی رنج می کشند . از من نمی پرسیدی که با این همه کفش و نان چه کنیم . بروید آنها را میان تهیدستان تقسیم کنید . از آن به بعد درباره ی ی که مدت ها آرزوی داشتن چیزی را داشته است و پس از رسیدن به آرزویش باز حرص می زند می گویند:

اگر می دانستی درویش چقدر بی نانی و بی پارزی کشیده ، نمی پرسیدی

imdb 8.7bluray 480p / / 1080p high and low the movie 2 2017 کیفیت : bluray 480p / / 1080p میزان آراء : 30 ژانر اکشن تاریخ انتشار 2017 کشور japan زبان japanese بازیگران akira, shintarô akiyama, shô aoyagi, kenji darvish اعضای of در مقابل wangan rengogun که توسط kohaku ی می شود , برنده شدند . شهر دوباره آرام می شود . با این حال , most گروهه ای تب ار ظاهر می شوند . این گروه ها شک دارند که
http://movie3enter.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-high-low-the-movie-2end-of-sky/
به نظر بنده افرادی که نسبت به فولادِ ِ قاینات بی تفاوتن و یا به آیندهٔ اون خوشبین هستن، نه تنها از مسلمانی بویی نبرده بلکـه به نبـرد با مسلمـانانِ مظلـوم و مستضعف بپا خواسته اند . . . متاسفانـه در حالیکـه اکثریتِ جامعـهٔ ما از افتتـاح این آهن پـارهٔ بی پدر مـادر در رنـج و مصیبت گرفتـار خواهنـد شـد ، عـدّه ای بـا اغـراضِ کاملاً سیـاسی پـولِ بیت المــال رو در حلقـومِ ایـن پست فطــرت می ریزن و به خشک شـدنِ چشمـه هـا و چاههـا نیشخنـد میزننـد . . . قولاد قاینات در منطقهٔ مـا نــه تنهــا زمیـن مـا رو بــه شــوره زار و چاههــای آبِ مـا رو بــه کینـه چــاه تبـدیل خواهـد کرد بلکـه ایمـان مـا رو هـم بـا خودش خواهـد بلعید . . . تنهــا دلخوشـیِ مـا در اسـانِ جنـوبـی جغرافیـایِ خـدادادی مـاست و اگــه قـرار باشـه جغـرافیـایِ ما هم بـه تاریخ بپیونـده باید از همین الان روضـهٔ آب بخونیـم و اشکِ قحطـی بریزیـم . . . اگه فولاد افتتـاح بشـه بنـده چفیـهٔ عشـق و آرزویـم رو بـه درختـانِ بهـت زدهٔ شهـرم خواهـم آویخت و بـرای همیشـه از این شهـر و استـان رخت برخواهم بست . . . خواهشاً برین به شهـرهـایی کـه کـارخـانـه فولاد دارن سـری بزنیـن ، نـه تنهـا آلـودگـی و بی آبـی به همراه داره بلکه فولادهـا روی دستِ مدیـرانِ کارخونه ها بـاد کرده و مشتـری نـداره . . . مقــالاتِ ذیل رو تــا آخــر بخـونیــن
آهنگ مسعود درویش به نام عطر خاص با بالاترین کیفیت new by masoud darvish called atre kh ترانه: مهرزاد خانی ؛ آهنگسازی, تنظیم, می و مستر: سالار مقدم ع آهنگ جدید مسعود درویش با نام عطر خاص آهنگ جدید مسعود درویش با
آهنگ جدید مسعود درویش در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک متن آهنگ مسعود درویش با نام عطر خاص
غروبِ خیابون بارون زده
غروبِ که حال دوتامون بده
از این شهرو این قصه های دراز
از هرچی بجز اشک غمگین ساز
دارم بی هوا از تو دل میکنم
دارم تو جنون دست و پا میزنم
اتاقم همش رنگ تاریکیه
میدونم یادت نیست اسمم چیه
یه روز رو این نیمکت تو زیر این بارون
میای و تنها میشی
حس میکنی مُردی حس میکنی سردی
تنهاترین تنهاترینی
یه روز بی احساس یه جا یه عطر خاص
منو به یادت میاره
دلی که خون کردی دلی که پس دادی
تا آ ش دوست داره
تا آ ش دوست داره
تو جاده دوباره مه تو چشام
نمیخوام با این زندگی راه بیام
منو تو یه تصویر مات از قدیم
مثه خاطرات یخِ بچگیم
میخوام دورشم خسته شم بشکنم
میخوام دودشه عطر روی تنم
میخوام پشت به رسم دنیا کنم
میخوام گم بشم عشقو پیدا کنم
میخوام گم بشم عشقو پیدا کنم
حس میکنی مُردی حس میکنی سردی
تنهاترین تنهاترینی
یه روز بی احساس یه جا یه عطر خاص
منو به یادت میاره
دلی که خون کردی دلی که پس دادی
تا آ ش دوست داره
تا آ ش دوست داره آهنگ جدید مسعود درویش با نام عطر خاص
آهنگ مسعود درویش به نام عطر خاص با بالاترین کیفیت new by masoud darvish called atre kh ترانه: مهرزاد خانی ؛ آهنگسازی, تنظیم, می و مستر: سالار مقدم ع آهنگ جدید مسعود درویش با نام عطر خاص  آهنگ جدید مسعود درویش با آهنگ جدید مسعود درویش در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک متن آهنگ مسعود درویش با نام عطر خاص غروبِ خیابون بارون زده
غروبِ که حال دوتامون بده
از این شهرو این قصه های دراز
از هرچی بجز اشک غمگین ساز
دارم بی هوا از تو دل میکنم
دارم تو جنون دست و پا میزنم
اتاقم همش رنگ تاریکیه
میدونم یادت نیست اسمم چیه
یه روز رو این نیمکت تو زیر این بارون
میای و تنها میشی
حس میکنی مُردی حس میکنی سردی
تنهاترین تنهاترینی
یه روز بی احساس یه جا یه عطر خاص
منو به یادت میاره
دلی که خون کردی دلی که پس دادی
تا آ ش دوست داره
تا آ ش دوست داره
تو جاده دوباره مه تو چشام
نمیخوام با این زندگی راه بیام
منو تو یه تصویر مات از قدیم
مثه خاطرات یخِ بچگیم
میخوام دورشم خسته شم بشکنم
میخوام دودشه عطر روی تنم
میخوام پشت به رسم دنیا کنم
میخوام گم بشم عشقو پیدا کنم
میخوام گم بشم عشقو پیدا کنم
حس میکنی مُردی حس میکنی سردی
تنهاترین تنهاترینی
یه روز بی احساس یه جا یه عطر خاص
منو به یادت میاره
دلی که خون کردی دلی که پس دادی
تا آ ش دوست داره
تا آ ش دوست داره  آهنگ جدید مسعود درویش با نام عطر خاص
آهنگ مسعود درویش به نام عطر خاص با بالاترین کیفیت new by masoud darvish called atre kh ترانه: مهرزاد خانی ؛ آهنگسازی, تنظیم, می و مستر: سالار مقدم ع آهنگ جدید مسعود درویش با نام عطر خاص  آهنگ جدید مسعود درویش با آهنگ جدید مسعود درویش در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک متن آهنگ مسعود درویش با نام عطر خاص غروبِ خیابون بارون زده
غروبِ که حال دوتامون بده
از این شهرو این قصه های دراز
از هرچی بجز اشک غمگین ساز
دارم بی هوا از تو دل میکنم
دارم تو جنون دست و پا میزنم
اتاقم همش رنگ تاریکیه
میدونم یادت نیست اسمم چیه
یه روز رو این نیمکت تو زیر این بارون
میای و تنها میشی
حس میکنی مُردی حس میکنی سردی
تنهاترین تنهاترینی
یه روز بی احساس یه جا یه عطر خاص
منو به یادت میاره
دلی که خون کردی دلی که پس دادی
تا آ ش دوست داره
تا آ ش دوست داره
تو جاده دوباره مه تو چشام
نمیخوام با این زندگی راه بیام
منو تو یه تصویر مات از قدیم
مثه خاطرات یخِ بچگیم
میخوام دورشم خسته شم بشکنم
میخوام دودشه عطر روی تنم
میخوام پشت به رسم دنیا کنم
میخوام گم بشم عشقو پیدا کنم
میخوام گم بشم عشقو پیدا کنم
حس میکنی مُردی حس میکنی سردی
تنهاترین تنهاترینی
یه روز بی احساس یه جا یه عطر خاص
منو به یادت میاره
دلی که خون کردی دلی که پس دادی
تا آ ش دوست داره
تا آ ش دوست داره  آهنگ جدید مسعود درویش با نام عطر خاص
?lginçtir ki, bir türk bilim adam?n?n katk?lar? medeniyet
 
?ran co?rafi alan?n ad? farkl? ?rk ve o bölgede ya?ayan etnik gruplar?n ad? de?il bilmeniz gerekir. anadolu"da oldu?u gibi ... bile türk unsurlar? sordu gibi azeri, türkmen, halaçlar, kashkais ve khorasanians olarak uluslar?n e enli?i hakim unsurlardan baz?lar? errol qelich uzmanlar? tasavvuf ve türkiye"de özellikle gelenek. kitap ve birçok makale yay?nlad? ve çok say?da feranslara kat?ld?. kitaplar "kaynak yolculuk" ve "tasavvuf ve kutsal adam" farsça içine kalem sahibi taraf?ndan qelich yay?nlar?n ve ?ran"da yay?nlad?. o ?ran ve türkiye aras?ndaki kültürel ili?kilerin geli?mesine onunla ?stanbul"da yay?nlanan "derin tarih" olarak ima geli?iminde mistisizm rolünü vurgulad? röportajda dergi söyledi. dünya kritik faaliyetleri ele dini akhtlafbrangyz bir yak?nsama do?ru hareket bir defada tasavvuf ustas?.dü?mek hat?rlamak için kullan?lan ?ran?
 
ve müslüman dünyan?n ve men?e anadolu kültürüne yak?n insanlar tat ve estetik, iklim ?ran. ama ?ran modeli iyi tan?mlanm?? olmal?d?r. bu gün, ?ran nedense, olumsuz ?eyler akla geliyor söylenir. ?lk olarak, biz ?ran co?rafi alan, farkl? bir ?rk ve o bölgede ya?ayan etnik gruplar?n ad? de?il bilmek gerekir. anadolu"da oldu?u gibi ... bile türk unsurlar? sordu gibi azeri, türkmen, halaçlar, kashkais ve khorasanians olarak uluslar?n e enli?i hakim unsurlardan baz?lar?. sadece s?k s?k bölgeye göç ederek kuzey do?u gelen ve yerle?en farsça ve alt etnik unsuru gibi. kuzey do?u bölgeye türk unsurlar. genellikle · hast de?il ?ran fars anavatan? olarak bilinen anlam?na gelir. fars de aslen güney afganistan ve kuzey hindistan"dan gelen halklar?n göç, bu alana gelip dedi.?ran üzerinden türkiye ?slam a?ina, iyi misin?
 
bu do?ru. farsça horasan ve mezopotamya"da kitleler taraf?ndan terk nedeniyle ?slam yap?lm??t?r unsurlar? u?tu. ba?ka bir deyi?le türkler kredi geçmi?i kabul etmek, ?slam do?rudan a lar? de?il, ayn? zamanda ?ran elemanlar?n?n ?irkette ?slam ile tan?d?k olmam??t?r. bugün dil ve lehçelerde de türk dini kelime a ça yerine farsça oldu?unu. bu k?smen a ça hala farsça türkler aras?nda u?ulan o ?ranl?lar aras?nda yayg?n bir dini ifadesidir. örne?in, kelime " "abe ettik" ?ran oldu?unu. ama ?ranl?lar bugün a ça kelime kullanmak için kelime "abdest" ortak. türk kelimesi yaparken ellerinizin aldatmas?n edilmi?tir y?kama anlam?na gelen " "abe ettik".bu nedenle, ?ran müslüman ve müslüman milletler anatoly ba?lant?lar? aras?nda dini bo?luklar önce ho? olmu?tur.ba?ka bir nokta co?rafya yan? s?ra anadolu türkleri avtan biriydi sanki son 500 y?lda, selçuklu ve safevi ve kaçar hanedanlar? olarak türk hükümetleri, ?ran oldu olmas?d?r. türkler orta asya"dan gelen de?ildi bat?"ya do?ru ilerleme yolunda anadolu"ya gelen, örne?in, uçakla ve h?zl? bir ?ekilde geliyor. onlar co?rafya uzun ömürlü. hatta osmanl? türkleri ve çocuklar (osman o?ullar?) kök orta asya"da bulunan fikrine ciddi bir ele?tiridir. bir görü?e, türkmenistan s?n?r?ndaki kuzeydo?u ?ran"da kabilesinin, "kai" köy "qavvz birimi" ortaya ç?kmas?na göre. geçenlerde bölgeye bir gezi oldu. do?an?n güzelli?i ola?anüstüdür. türkiye"de do?u karadeniz gibi.anadolu önemlidir - ?ran"?n pers aras?ndaki ili?ki dönem do?rudur?
 
türklerden önce tarihin eski dönemlerinde ?ran ve anadolu aras?ndaki ili?ki, anadolu"ya döndü. örne?in, döneminde anadolu"nun kural? büyük devletlerin bir havl?yor tan?k oldu. selçuklu ve osmanl? unsurlar? bu co?rafyaya genellikle helenistik (yunan) ya?am?? önce tüm arkeolojik bulgular onlar? taklit ait sonra, sahip oldu?u söylenir çünkü ne zaman bu dönemde türkiye"nin arkeolojik çal??malar genellikle verilir. ön helenistik iken, hititler bizansl?lar vard? bölgede, ben bilgelik bu bölge helenistik tarihsel vatan varsayal?m ne oldu?unu bilmiyorum. kapak ve bu çemberin d???nda olmas? görünmüyor.ayn? ?ekilde anadolu"da pers kural hat?rlatan bir ?ey var m??
 
tabii ki. bildi?imiz bugün çok iyi oldu?unu çanakkale kalede kalan zerdü?t tap?na??, darius ve foça ve bölgesel dramatik aslahyyh gaziantep bulundu pers ait di?er baz? eserlerin ad?n? yaz?lm??t?r k?rsal "ne küçük"ün bot," antik yaz?tlar. anadolu"da 200 y?ll?k dönemin havlayan kural? vard?. yani anadolu ve ?ran aras?ndaki ili?ki, ?slam öncesi kadar uzan?r.mülkiyet ve bireysel beklentileri siyaset tarihinde önemli bir yerdir. gurur sünni sufi bir merkezde ?ah ?smail. o, ancak, shykhvkhyt ve kombine krall??? etraf?nda takipçileri var biriydi. ilave mhdygvnh davran??, khyalprdazanhay gibi iddia "ben de shykhm kral ve tüm ? çal??mas? gerekiyor" ?öyle. bu tür dü?ünceler osmanl? padi?ah? en büyük rakibi gördü?ü ile, onun propagandac?lar anadolu, osmanl? sultan? kendi arama takip etmek, kendi ve a?a??lay?c? muamele i?e çal??t? yayar. ayn? hys ve osmanl? bys at bat?"ya lojistik lider.??te siyasi bir sorudur. portekiz how ile ?ah ?smail"in ili?kisi?
portekizce güney su yollar?n? trol çünkü ?ah ?smail katolik prtghalyhay ve ileti?im yak?ndan idi. portekiz ve di?er katolik ülkelerde siyasi destek ve bugün devam etmektedir kendinden benzeri senaryolar?n te?vik olabilir - bat?"ya kar?? osmanl?lar?n tehdidi ortadan kald?rmak ve do?u dikkatlerini dönüm ve böylece enerji da??tmak için, ?ah ?smail kullan?lmaktad?r.
benim için ?ah ?smail gizemli u henüz bunu çözmek için yönetilen de?il olmas?d?r. kalem ad? "?mam hüseyin" alt?nda ?iirler temalar mistik derindir besteledi ve zevkle onlar? okumak.
baz? ?ii âlimler temelde o kaçt? ve örne?in, hindistan"a göç zulüm kat?lmak için de?il. ?eyh (mslhaldyn) saadi "çok sahip 10 ürünler bkhsbnd ve kötü klimatolojisi iki krallar?n üzerinde darvish" diyor.  .   ne zaman oniki imamlar osman (as) nas?l olmu??
türbesi medine"de peygamberimiz (sav) har a aç?s?ndan sizin hac ve shjrhnamhash, ayn? zamanda çok güzel bir kitap olan ayet ve hadisler bkz oniki imamlar ça?r?ld???nda. bu çal??ma smanyhast. osmanl? bu isimler ?ranl? bilim adamlar? taraf?ndan yaz?lmaz. bugün ise, sünni topluluklar?n oniki imamlar?n ortak inanç bu uda mutsuz baz? vahabi a lar de?il çünkü. osmanl?lar maydanoz gibi dinlerin sünni veya ?ii takipçileri vard? ama onlar oniki imamlar inanm?yordu, "hadi" navigasyon ve pilot, "valiollah" ve "alerasoul" sayg? i?areti olarak bunu biliyordu, isimleri peygamber kutsal türbe yaz?lm??. mekke ve medine osmanl? e enli?i alt?nda iken, onlar da necef ve kerbela"da en büyük yat?r?m oldu.sanki bir kenara dü?ünülmektedir daha kapsaml?d?r osmanl? kültürünün co?rafyas? ve kültürü ile ba?lant?l? olarak siyasi gerginlikler. siyasetçiler kesildi, iki ülke aras?nda kültürel al??veri?i dahil edildi ne zaman biz bile görüyoruz. birçok tarihi mezarl?klarda anatoly ta? ?sfahan, tebriz adlar?n? görmek ve ?iraz onlara oyulmu?. fatih sultan tebriz bilim adamlar?n?n yüzlerce ve sanatç?lar kazand?. yeterince ilginç, türkçe olarak ?ah ?smail ?ran ?iirleri ve ?iir fatihi. ama karde?ler kültür siyasetinde rakip vard?. siyasette daha sonraki dönemlerde, örne?in, nader bugün osmanl? ulemas? olumlu yan?t proje onlar tek bir devlet olan iki ki?i vard?.be?inci proje demek istiyorsun dindir?
 
evet, osmanl? gönderilen bir mektupta nadir ?ah diyor ki: be?inci din olarak "sen ?ii alimler ben monar?iyi rahatlad?m ediyorum itiraf. . bir kral "ama dinin osmanl? alimlerinin zaman taraf?ndan yönetilen bir ulus be?inci en büyük din olarak caferi kabul edebilir ki, bu nedenle teklifin nader reddedildi.
 
?imdi bu noktaya geldi?imizi, sana bir öykü anlatay?m. resmi ziyaret s?ras?nda, türk heyeti ünlü pa?a istekli oldu. bu kitapta var "ara?t?rma ve ba?ar?," t?rnak. bir masa etraf?nda oturan iki taraf ragheb pa?a bu yüzden u?tu ba?lar (ben her iki müzakereci da etnik sol vard? hat?rlatmak): "biz büyük sufi ?bn a ça mhyyaldyn kuruldu?u onun alshjrhalnmanyh içinde müjdesini verdi?i hükümet temsilcileri alyhay; burada sen kimsin? "di?er taraf? me?ruiyet aray??? içinde u?may? yapabilirsiniz.nader ne dü?ünüyorsunuz onun rbarh önerdi?
 
?ahsen, ?ran ?ah? ayr?ca ara?t?r?lmal?d?r öner dü?ünüyorum. kültürel birbirine çok yak?n insanlar aras?nda birle?ik bir topluluk olu?turmak için iyi bir f?r oldu. sünniler ve ?iiler ?imdi bu mistisizme çok ?ey yararlanm??t?r de?il sakal ve makas. ne yaz?k ki, daha biz makas ve bu devlet deste?i büyük bir keyifle baz? yabanc? güçler almak devam et.ama sana çok ilginç bir ?ey söyleyeyim. türk kurtulu? sava?? s?ras?nda ünlü bilim adamlar? ?ii ?ehit, ö?retmen büyük bir görünümü vard?. o zaman ?öyle dedi: "türkiye"de ?slam, müslüman halifesi üzerinde (kâfirler) iterek ve ülkeyi i?gal etmeye çal???yorlar; ?ngilizlere kar?? savunma her müslüman için zorunludur." ve böylece ba?dat"a do?ru hareket yapabilirsiniz takipçilerini organize çal???yor. ?slam birli?i fikrinin kristalle?me de burada görülebilir.?ki akla gelen zaman ?ran, ?ii ve sünni udur. tasavvuf, dünyan?n iki din yans?tmak nedir?
 
sünni ve ?ii sufi kültürü güzel bir araya. mistisizme, ?mam ali (as) ve ehl-i beyt"in üstünlü?ü (as) "vurguland?. erken ?slam pzyrshand iyi üç s?ra halifesi olan ilave mahkum arkada?lar?ndan içinde. ?mam hüseyin"in (as) ?ehitli?i belirtilen ve asla uzak hakk?n? ?ehit olanlar?n görülebilir ve olumlu bir görünüm emevi hanedan?na tasavvuf takipçileri ço?unlukla.ho?görülü ve ho?görüsüz olan uzmanlar, farkl? görünümler aras?nda osmanl? trolünün erken ve orta dönemlerinde. o zaman sünni taraf?ndan ?iilere kar?? sünni ve ?iiler sab?rla davran??lar?n? tolere. bu, ne yaz?k ki her zaman iki küçük gruplardan herhangi lehine de?ildir. bu ac? verici. ne yaz?k ki, hindistan, pakistan, afganistan, irak ve yemen aksilikler gibi dü?ük kültür düzeyi toplumlarda, her iki dinin takipçileri aras?nda meydana geldi.tasavvuf, sünniler ve ?iiler baz? yönlerini birbirlerine daha yak?n zaman içinde bir taraf? ülkeye ölçekler neden özellikleri ba?lama. özellikle bir yandan ve di?er tarafta semineri aras?ndaki on dokuzuncu yüzy?l?n alevi ve bekta?i dernekleri de, biz standartlar? dü?üyor görüyoruz. ?stanbul"da i o ?? imam bak?n bu dönemde daha önce rahats?z edici tepkiler ve ilginç neden ?eyh manast?r baba karyaghdy oldu?unu.her iki tarafta farkl? dönemlerde a??r at?m geldi olarak vagrayyhayy gibi. ben de o riski hissediyorum. bir ta? çevreleri ve yabanc? güçlerle baz?lar? iki ku? ve onlar sünniler ve ?iiler aras?ndaki farkl?l?klar? ilerletmek için çal???yoruz. ancak, bu k?yamet i?aretleri de vard?r peygamber al?nt?. "sürece her sonbaharda kar?? iki büyük ?slam mezhepleri saat gibi." allah ?ükürler olsun diyor anlat?, derin endi?e vericidir. dogmatik ve anti ham ha , mistisizm baz? sünniler ve ?iiler, mistisizm baz? arbede do?ru do?rudan gider maalesef i?aretlenmi? yol götürmek zorunda anlam?na gelir sünniler uzakta geçirdi.?ran ve türkiye ile ?ran"?n ili?kilere kültürel ve diplomat olarak sizin sorumlulu?unuz, nas?l görüyorsun?
?ran-türkiye ili?kileri bugün ço?u siyasi ili?kiler içinde s?k???p kal?rlar ve bunu risklerin olaca??n? dü?ünüyorum. bilimsel faaliyetlerde ve uluslar?n karde?li?i ve kültürler ak?? vard?r bu bize kim daha sakin ?eyler görmek denemek inan?yorum. ayr?ca sava?ta bile çad?r kalderan gitti ayn? insanlar?n kültürel tabaka, ayn? zamanda ?iir okumak için bir araya toplant? ve sitar oynuyorlard?.
biz bakmak daha yüksek bir ufka sahip uluslararas? arenada ?ran"a kar?? ç?kanlara, temelde, türkiye"nin kar?? oldu?unu görüyoruz. türkiye gibi, ?ran kar?? ç?kanlar?n dü?ünce olmamal?.hakk?nda dönem humeyni ne dü?ünüyorsunuz?
 
ben onlar?n görü? ve sorunlar? ile o ?iiler ve sünniler aras?ndaki köprü rolünü oynamak mümkün oldu?unu fetvalar? ayetullah humeyni, dü?ünüyorum. örne?in, o bir sünni imam?n arkas?nda hac ve dua di?er yerlerde, hatta izin veya ifade vahhabiler inan?yordu ezan olarak "ali allah" gerekli de?ildir ve önemli fetvalar oldu?unu. kitle imha ve masum kitleleri öldürmek için, bu caiz de?ildir ".bu büyük mistik etkilenmi?tir kim diye oldu. o 30 y?l ö?retti kitapta ders verirken belki de türkler bilmiyordum, ama biliyor musun? "msbahalans" olarak bilinen ilahiyat yarat?l?? sözlü?ü osmanl? sheikholeslam mph molla de?erli kitap motorlar; o da kitab? kafi vard?r. teoloji bile yüksek lisansa biz yarat?l?? sözlü?ü molla kitap motorlar? fark?nda de?ildir.
 
ne yaz?k ki biz do?ru onu anlamad? sünnilerin bu yönünü takdir ve f?r kayboldu. hatta ?ran üzgünüm varl??? ile, ben do?ru onun karakteri olarak tan?maz. ben onlar kesildi anlam?yorum bahanesi ile detayl? bir ders kuran"da ya?arken. hatta baz? radikal ?ii alimleri zaten sünni ve sufi suçlad??? ve yapt?lar. kum yay?mland? ?iirler ayr? dü?meye. ?iirlerinden biri diyor ki, "pub gshayyd i i / gece ve gündüz gitmek ve ben okuldan nefret ediyorum."ölümünden sonra, ?ran"da de?i?im bir sürü var m??
bugün ise bu rakam ortak sloganlar ise:. ?ran"da ". ?ran fakat ?ran gibi de?il" "?ran için tüm ?ran ve ?ran"a göre", "ba?ka bir milletin ?ran üstünlü?ü" tabii ki bu ayd?nlar gösterim aç?k ve ücretsizdir. ama ?ran shhrstanhast bugün, yöneticiler ve akademisyenler sorunlar? çok çok basit bir anla?ma dü?ünce alan?n? s?n?rland?rmak için ana nedeni oldu?unu dü?ünüyorum.
sünniler, tabii ki, böyle bir durum ile dünyada kar?? kar??ya. ne yaz?k ki, bu alimler büyük arzusu dünyan?n bütün insanlar, böylece tüm ular?n ?ii ya da vahabi çözülecek olmas?d?r. do?al olarak, bu tür eylemleri kar?? taraf?nda reaksiyonlar olu?turabilir.tüm bunlar?n ard?ndan, ne ?ekilde size yap?lmal? dü?ünüyorsunuz?
tabii ki, bunu yapmak için biz do?ruyu ve mistik yüksek kademelere ula?m?? akademisyenleri gerekir. görünü?e göre o da mistisizm sorumlu koymak gerekir. birle?mi? milletler ana slogan? unutma ?eyh sadi o oluyor müslüman mistik dile "adem"in çocuklar? uzuvlar?n birbirlerine bulunmaktad?r."
dünyan?n dü?üncesi görmek ve birbirlerine ilerde intihar sald?r?lar? yapanlar?n dü?ünce düzeyinde yap?lacak. ne yaz?k ki, ?slam dünyas? di?erleri parmak kolayca fark edilir i?aret al??m??. biz daha sonra ilk her ?eyi do?ru in?a etmeliyiz. bugün mvlanahayy söyleyerek korkunç ihtiyac? vard?r, "biz gelecek sezon için / saman ba?lamak için geldim."