اختلاف و تشابه بهشت با زمین

نکات و تعاریف هندسه دهم قسمت2 نکات و تعاریف هندسه دهم درس تشابه و تالس رو براتون آماده کردیم. امیدواریم مورد رضایت شما واقع بشود. نکاتی همچون: تعریف رابطه تالس ح های یک و دو / نسبت تشابه / ح های تشابه ... ادامه مطلب
نکات و تعاریف هندسه دهم قسمت2 نکات و تعاریف هندسه دهم درس تشابه و تالس رو براتون آماده کردیم. امیدواریم مورد رضایت شما واقع بشود. نکاتی همچون: تعریف رابطه تالس ح های یک و دو / نسبت تشابه / ح های تشابه ... ادامه مطلب
خداوندانسان را آفرید تا در زمین خلیفه قرار دهد اما به نظر شما چرا او را ابتدا وارد بهشت کرد سپس او را به زمین فرستاد؟ جواب این سوال شاید این باشد: أ) با وضع زندگی روی زمین آشنا نبود و ... برای مشاهده ی ادمه بر روی ادمه ی مطلب کلیک کنید.
یک روان شناس گفت: علاقه یک هیجان مثبت عاطفی و تناسب به نوعی ی و تشابه است که تأثیر بسزایی در روند زندگی زوجین دارد.
نمای هوایی از شهر دهلی نو تشابه عجیبی با پوست کرگدن دارد.
چون اهل بهشت در موقع ورود به بهشت نمی گویند ما زحمت کشیدیم تا بهشتی شدیم بلکه می گویند ﴿الحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی صَدَقَنَا وَعْدَهُ وأورثناالأرض ﴾ حمد و سپاس خ که در وعده اش به ما راست گفت و سرزمین بهشت را میراث ما قرار داد لذا بهشت بی نیست بلکه ارثی است. چرا که در ب، مال جای مال می نشیند ولی در ارث، مالک به جای مالک می نشیند بنابراین اگر ی خلیفة الله شد مالک بهشت می شود. در روایات است که یک انسان بهشتی اگر بخواهد جمعیت زمین را در بهشت خودش جای بدهد می‎تواند، مساحت بهشتی که به هر بهشتی می‎دهند این است، آن روز انسان می‎فهمد که چه قدر سرمایه را باخته است
می رسد یک روز، فصل بوسه چینی در بهشت روی تختی با رقیبان می نشینی در بهشت تا خدا بهتر بسوزاند مرا، خواهد گذاشت یک نمایشگر در آتش، دوربینی در بهشت صاحب عشق زمینی را به دوزخ می برند جا ندارد عشق های این چنینی در بهشت گیرم از روی کَرم گاهی خدا دعوت کند دوزخی ها را برای شب نشینی در بهشت با مرامی که من از تو باوفا دارم سراغ می روی دوزخ مرا وقتی ببینی در بهشت من اگر جای خدا بودم برای «ظالمین» خلق می به نامت سرزمینی در بهشت، شاعر : کاظم بهمنی
انقققققققققققد دلم براش تنگ شده ک حاضرم برای ی لحظه بغل ش تو همین لحظه،هرکاری م ولی نمیشهخداجونم شکرت برای این بهشت کوچولو ک برام گذاشتی تو بغلش(:مهم نیست چقد باهاش اختلاف نظر دارم تو بعضی موضوعات،مهم نیست ک الان از دستش دلخورم و میدونم ک ازم دلخوره،مهم نیست ک بعضی وقتا حرف همو نمیفهمیم یا باهم لج میکنیم،مهم اینه ک طو بهشت منی(:بانونوشت:میثم بشیری
انقققققققققققد دلم براش تنگ شده ک حاضرم برای ی لحظه بغل ش تو همین لحظه،هرکاری م ولی نمیشهخداجونم شکرت برای این بهشت کوچولو ک برام گذاشتی تو بغلش(:مهم نیست چقد باهاش اختلاف نظر دارم تو بعضی موضوعات،مهم نیست ک الان از دستش دلخورم و میدونم ک ازم دلخوره،مهم نیست ک بعضی وقتا حرف همو نمیفهمیم یا باهم لج میکنیم،مهم اینه ک طو بهشت منی(:بانونوشت:تیتر=میثم بشیری
اختصاصی از نیک فایل پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی مبحث تشابه - 13 اسلاید با و پر سرعت .
 پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی مبحث تشابه - 13 اسلاید
 پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی مبحث تشابه - 13 اسلاید     مناسب برای دانش آموزان و دبیران و اولیا.برای کل پاو وینت از لینک زیر استفاده کنید:
با
پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی مبحث تشابه - 13 اسلاید
سرنوشت قطعی انسان، زندگی بر روی زمین بود. از سویی نیز آن جنّت که حضرت آدم و همسرش حوا در آن ن شده بودند، بهشت موعود نبوده است.
انی که به بهشت نمی روندخداوند متعال در آیات متعددی در قرآن کریم اوصاف انی که به بهشت نمی روند را گفته است.   انی که به بهشت نمی روند   چه انی که به بهشت نمی روند؟خداوند متعال در قرآن کریم برای اینکه مسلمانان با اوصاف انسان هاییکه شایستگی رفتن به بهشت را ندارند آشنا کند، آیاتی را در این باره بیان کرده است.قرآن کریم مشرکان، متکبران و تکذیب کنندگان آیات الهی را در زمره انی می داند که هرگز به بهشت راه نخواهند یافت. 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
سرنوشت قطعی انسان، زندگی بر روی زمین بود. از سویی نیز آن جنّت که حضرت آدم و همسرش حوا در آن ن شده بودند، بهشت موعود نبوده است.
انقلاب در بیاناتشان در حرم رضا در ابتدای سال 1396، نکات کلیدی را یادآور شدند که راهگشای برون رفت از مشکلات اقتصادی است. یکی از نکات پراهمیت، سپردن اقتصاد به مردم با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس است و یکی دیگر از این نکات اجرای سیاست های اصل 44 در راستای سپردن اقتصاد به مردم بود. محسن رضایی پیش از این بارها از این موضوعات را مورد اشاره قرار داده بود و تشابه گفتمانی قابل توجهی با انقلاب داشت. این بخش ها را در «تابناک ویدیو» می بینید.
اختصاصی از نیک فایل پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی فصل سوم مبحث تشابه در مثلث - 24 اسلاید با و پر سرعت .
 پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی فصل سوم مبحث تشابه در مثلث - 24 اسلاید
 پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی فصل سوم مبحث تشابه در مثلث - 24 اسلاید    1) برای نوشتن نسبت تشابه باید نسبت اضلاعی که روبرو به زوایای هم اندازه هستند را بنویسیم.2) هر دو مثلث هم نهشت با هم متشابه هستند و نسبت تشابه آن ها برابر 1 است.3) هر دو مثلث متساوی الاضلاع با هم متشابه اندمناسب برای دانش آموزان و دبیران و اولیا.برای کل پاو وینت از لینک زیر استفاده کنید:
با
پاو وینت هندسه پایه دهم تجربی فصل سوم مبحث تشابه در مثلث - 24 اسلاید
اسم همسر پسر عموم جنّته . (بهشت). محیا دیروز داشت تو خونه راه می رفت و می گفت جنّت و ابراهیم میان امشب خونمون من چقدر خوشحالم. اما تلفظ جنّت رو اشتباهی می گفت جِنّت ! مامانم بهش گفت عزیزم بگو جَنّت جنّت یعنی بهشت . محیا گفت مامانی بهشت کجاست ؟ بهشت یعنی چی؟ دستای کوچیکش رو گرفتم و گفتم قلبِ پاک تو یه تکه از بهشته عزیز دلم . ادامه داد خدا تو بهشته مگه نه؟ یعنی این ص که از تو قلبم میاد صدای خداست؟ بغلش و بوسیدمش گفتم آره عزیزِنازم آره
این چه حرفی ست که در عالم بالاست بهشت؟ هرکجا وقت خوش افتاد همان جاست بهشت از درون سیه توست جهان چون دوزخ دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت عمر زاهد همه طی شد به تمنای بهشت او ندانست که در ترک تمناست بهشت «صائب جان تبریزی:)»
احجام خاکبرداری و خاکریزی ارتباط مستقیم به اختلاف کد ارتفاعی پروژه با کد ارتفاعی زمین در یک مقطع عرضی دارد هر چقدر اختلاف خط پروژه با خط زمین بیشتر باشد ( منفی یا مثبت) مساحت عملیات در آن مقطع و در نتیجه حجم خاکبرداری( منفی) و خاکریزی ( مثبت) بیشتری خواهیم داشت.
محمد رضا طاهری رئیس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان از حل و فصل دو پرونده قتل و گروگانگیری در بخش کورین از توابع شهرستان زاهدان با تلاش شورای حل اختلاف خبرداد.
حجت ال عالی درهای بهشت و جهنم را به شکل درهای معمولی که وجود دارد ندانستند و از آن به منزله ی اسباب ورود به بهشت و جهنم یاد د.
اختلاف و تشابه بهشت با کره خاکی

image result for ‫بهشت‬‎ حسن زاده زمانی که برخی از افراد با ارواح پاک و مترقی تماس حاصل می­ کنند یا اینکه خود ارواح با آنها تماس می­گیرند مطالب بسیار ارزنده­ ای را از جهان پس از مرگ و زندگانی در بهشت و جهنم برای آنان بیان می­نمایند که نمونه­ ای از آن به شرح زیر است: 1-   زمانی که ارواح در محیطی جدید به هوش می­ آیند هیچ اختلافی میان جهان سوم و زمین نمی­ بینند و تصور می­ کنند که در نقطه ­ای ناشناخته از کره زمین قرار دارند. 2-   ارواح به تناسب قدرت تکاملی و اقامت در طبقات مختلف بهشت پس از مدتی به عقل روحی دست می­ یابند. 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
آیات قران تمثیلاتی هستند که حقایق زندگی در دنیا را بیان می کنند.حقایقی از تاریخ بشر و شکل گیری حیات و نحوه آن که یادگیری ،کف و درک آنها می تواند بهشت را در این دنیا برای ما پدید آورد. بهشت را در این دنیا و الآن که هستیم بسازیم تا راه بهشت را در دنیای دیگر یاد داشته باشیم.
کافی است در نظر بگیریم که آن چیزهایی که در بهشت هست چیست و آن وقت همان ها را در این دنیا فراهم آوریم.البته در غیر این صورت جهنم واقعی را به هنگام مرگ، وقتی دیدی در این دنیا هیچ لذتی نبردی ، خواهی دید و درک خواهی کرد.
صف طویل نامزدها برای حضور در انتخابات شوراها حکایت از نابسامانی در طیف های مختلف داشت. همه آمده بودند تا شاید بتوانند جز 21 نفری باشند که جواز ورود به ساختمان بهشت را پیدا می کنند.
صف طویل نامزدها برای حضور در انتخابات شوراها حکایت از نابسامانی در طیف های مختلف داشت. همه آمده بودند تا شاید بتوانند جزو 21 نفری باشند که جواز ورود به ساختمان بهشت را پیدا می کنند.
اسدالله عباسی تاکید دارد که اختلاف جدی و گسل مهمی بین جمنا و جبهه پایداری نیست و مباحث مطرح شده تنها در حد اختلاف سلیقه های طبیعی در هر کار است.
بهشت باد به اهل بهشت ارزانی بهشت من حرم با صفای تو است حسین زیارت همه پیغمبران زیارت حق زیارت سر از تن جدای تو است حسین ادامه مطلب
بهشت باد به اهل بهشت ارزانی بهشت من حرم با صفای تو است حسین زیارت همه پیغمبران زیارت حق زیارت سر از تن جدای تو است حسین ادامه مطلب
☘️کاری کنید که به بهشت خدا بروید☘️

اگر ما از ترس جهنم بخوانیم، خیلی چنگی به دل نمی زند، اما اگر گفتند: " صبح هم نخوانی به جهنم نمی روی" و در این صورت صبح خو ، این خوب است.

اگر عبادت برای بزرگی خدا باشد، إن شاء الله این خیلی قیمتی است و این فرد در روز قیامت هم به بهشت خدا می رود. «فَادخُلی فی عِبادی وَادخُلی جَنّتی»

خداوند می فرماید: "برای من عبادت کن،من تو را در بهشت خودم می برم" لذا بعضی ها را ما در بهشت نمی بینیم، به خدا عرض می کنیم که "رفیقان چرا در بهشت نیست؟" خطاب می رسد: «فی مَقعَدِ صِدقٍ عِندَ مَلیک مُقتَدِرٍ»

آنها به حضور رسیده اند. آنهایی که عبادت برای خدا می کنند و نه از ترس جهنم، آنها به بهشت خدا می روند. آنجا خیلی عالی است، دعا کنیم که به آنجا برویم. اگر عبادتمان برای خدا باشد، إن شاءالله به آنجا می رویم.
از بیانات آیت الله مجتهدی تهرانی(ره)
☘️کاری کنید که به بهشت خدا بروید☘️

اگر ما از ترس جهنم بخوانیم، خیلی چنگی به دل نمی زند، اما اگر گفتند: " صبح هم نخوانی به جهنم نمی روی" و در این صورت صبح خو ، این خوب است.

اگر عبادت برای بزرگی خدا باشد، إن شاء الله این خیلی قیمتی است و این فرد در روز قیامت هم به بهشت خدا می رود. «فَادخُلی فی عِبادی وَادخُلی جَنّتی»

خداوند می فرماید: "برای من عبادت کن،من تو را در بهشت خودم می برم" لذا بعضی ها را ما در بهشت نمی بینیم، به خدا عرض می کنیم که "رفیقان چرا در بهشت نیست؟" خطاب می رسد: «فی مَقعَدِ صِدقٍ عِندَ مَلیک مُقتَدِرٍ»

آنها به حضور رسیده اند. آنهایی که عبادت برای خدا می کنند و نه از ترس جهنم، آنها به بهشت خدا می روند. آنجا خیلی عالی است، دعا کنیم که به آنجا برویم. اگر عبادتمان برای خدا باشد، إن شاءالله به آنجا می رویم.
از بیانات آیت الله مجتهدی تهرانی(ره)
گزارشات حسابرسی و گزارشات کارشناسی وجوه تشابه و اختلاف وجوه تشابه : - هر دو گزارش می تواند در خصوص کلیات و یا جزییات موضوع مورد رسیدگی ،صادر شوند. - هر دو گزارش باید با رعایت استاندارد های حسابرسی ، صادر شوند .( اگر چه استانداردهای حسابرسی برای گزارشات حسابرسی صادر شده لیکن گزارشات کارشناسی نیز بطور غیر مستقیم و یا مستقیم ،مشمول آن می باشند) - هر دو گزارش دارای بند اظهار نظر می باشند. - هر دو گزارش بایستی دارای تاریخ صدور وبه تایید و مهر وامضاء صادر کننده برسد. - هر دو گزارش دارای مقدمه ،حدود رسیدگی،مسئولیت و...می باشند. - هر دو گزارش به ارجاع کننده ،اعلام میشود. وجوه اختلاف: - مهمترین اختلاف گزارشات کارشناسی با گزارشات حسابرسی مربوط به بند اظهارنظر می باشد .گزارشات حسابرسی بر اساس استانداردهای حسابرسی و دستورالعمل گزارش نویسی مربوطه صادر می شوند و عمدتا" رسیدگیها از طریق نمونه گیری انجام می شود که نهایتا" بر اساس نتایج حاصل از رسیدگیها ،گزارش صادر می شود . این گزارشات عمدتا"از درصد اطمینان بالایی برخودار نمی باشند.در حالی که گزارشات کارشناسی قاعدتا" بایستی بر اساس نتایج حاصل از رسیدگیها، بطور قاطع در خصوص موضوع گزارش اظهار نظر نماید تا بتواند مورد استفاده جهت صدور رای باشد .لذا استفاده از واژه های کلی ،مبهم وچند پهلو مشابه گزارشات حسابرسی کاربردی نخواهند داشت. - ارجاع کار کارشناسی عمدتا" از طریق مراجع قضایی و باصطلاح از طریق استقراء صورت می گیرد در حالی که تعیین حسابرس از سوی مجامع عمومی شرکتها انجام می شود . - دستمزد کارشناسی براساس تعرفه مصوب ،توسط کارشناس محاسبه و پس از تایید ارجاع کننده (قاضی مربوطه )پرداخت می شود (غیر مستقیم ) کلیه وجوه کارشناسی به حساب کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکزمشاوران وکلا و کارشناسان قوه قضاییه ،واریز و پس از تحویل گزارش توسط کارشناس،قبوض واریزی پشت نویسی و جهت ارایه به دریافت کننده وجوه ووصول، به کارشناس تحویل داده می شود. در حالی که دستمزد حسابرسی بر اساس قرارداد مربوطه ،مستقیما" به حساب حسابرس واریز میشود. - گزارشات کارشناسی بعنوان بخشی از پرونده های محاکم قضایی ، جهت صدور رای مورد استفاده قرار می گیرد .در حالی که گزارشات حسابرسی عمدتا" جهت تایید صورتهای مالی مورد استفاده قرار می گیرد. - گزارشات کارشناسی از سوی خواهان و خوانده و بعضا" مرجع ارجاع کننده کارشناسی ،مورد اعتراض قرار گرفته و معترض با پرداخت هزینه کارشناسی،تقاضای کارشناسی مجدد می نماید . در حالی که گزارشات حسابرسی پس از صدور بندرت مورد اعتراض و صدور مجدد (باستثناء اصلاحات احتمالی) قرار می گیرند.
گزارشات حسابرسی و گزارشات کارشناسی وجوه تشابه و اختلاف وجوه تشابه : - هر دو گزارش می تواند در خصوص کلیات و یا جزییات موضوع مورد رسیدگی ،صادر شوند. - هر دو گزارش باید با رعایت استاندارد های حسابرسی ، صادر شوند .( اگر چه استانداردهای حسابرسی برای گزارشات حسابرسی صادر شده لیکن گزارشات کارشناسی نیز بطور غیر مستقیم و یا مستقیم ،مشمول آن می باشند) - هر دو گزارش دارای بند اظهار نظر می باشند. - هر دو گزارش بایستی دارای تاریخ صدور وبه تایید و مهر وامضاء صادر کننده برسد. - هر دو گزارش دارای مقدمه ،حدود رسیدگی،مسئولیت و...می باشند. - هر دو گزارش به ارجاع کننده ،اعلام میشود. وجوه اختلاف: - مهمترین اختلاف گزارشات کارشناسی با گزارشات حسابرسی مربوط به بند اظهارنظر می باشد .گزارشات حسابرسی بر اساس استانداردهای حسابرسی و دستورالعمل گزارش نویسی مربوطه صادر می شوند و عمدتا" رسیدگیها از طریق نمونه گیری انجام می شود که نهایتا" بر اساس نتایج حاصل از رسیدگیها ،گزارش صادر می شود . این گزارشات عمدتا"از درصد اطمینان بالایی برخودار نمی باشند.در حالی که گزارشات کارشناسی قاعدتا" بایستی بر اساس نتایج حاصل از رسیدگیها، بطور قاطع در خصوص موضوع گزارش اظهار نظر نماید تا بتواند مورد استفاده جهت صدور رای باشد .لذا استفاده از واژه های کلی ،مبهم وچند پهلو مشابه گزارشات حسابرسی کاربردی نخواهند داشت. - ارجاع کار کارشناسی عمدتا" از طریق مراجع قضایی و باصطلاح از طریق استقراء صورت می گیرد در حالی که تعیین حسابرس از سوی مجامع عمومی شرکتها انجام می شود . - دستمزد کارشناسی براساس تعرفه مصوب ،توسط کارشناس محاسبه و پس از تایید ارجاع کننده (قاضی مربوطه )پرداخت می شود (غیر مستقیم ) کلیه وجوه کارشناسی به حساب کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکزمشاوران وکلا و کارشناسان قوه قضاییه ،واریز و پس از تحویل گزارش توسط کارشناس،قبوض واریزی پشت نویسی و جهت ارایه به دریافت کننده وجوه ووصول، به کارشناس تحویل داده می شود. در حالی که دستمزد حسابرسی بر اساس قرارداد مربوطه ،مستقیما" به حساب حسابرس واریز میشود. - گزارشات کارشناسی بعنوان بخشی از پرونده های محاکم قضایی ، جهت صدور رای مورد استفاده قرار می گیرد .در حالی که گزارشات حسابرسی عمدتا" جهت تایید صورتهای مالی مورد استفاده قرار می گیرد. - گزارشات کارشناسی از سوی خواهان و خوانده و بعضا" مرجع ارجاع کننده کارشناسی ،مورد اعتراض قرار گرفته و معترض با پرداخت هزینه کارشناسی،تقاضای کارشناسی مجدد می نماید . در حالی که گزارشات حسابرسی پس از صدور بندرت مورد اعتراض و صدور مجدد (باستثناء اصلاحات احتمالی) قرار می گیرند.